نوشته هاي پشت كاميون!!!
نوشته شده توسط : hamid reza
بسیاری از رانندگان کامیون در ایران، در پشت وسیله نقلیه خودعبارات یا اشعاری مینویسند که بعضی از آنها بسیار جالب توجهند.
تعدادی از آنها را در اینجا میخوانید :

 
از عشق دلم...هميشه ولم...

دنبالم نیا اسیر میشی
من ميروم.............. ......... ....تو هم بيا!
زيبا رويان بي وفايند

داداش مرگ من يواش
 
زندگي دونيمه داره...نيمه ي اول در انتظارت...نيمه ي دوم در حصرت نيمه ي اول...
 
ارتش تك نفره...
 
با تو هرگز...بي تو عمري

رفاقت...تعطيل...

خوشگلي بانمکی يک رخ زيبا داری
بي جهت نيست که در کنج دلم جا داری


تو که بي وفا نبودی پدر سگ!

عشق تو مرا چو سوزنی زرين كرد
هركس که مرا ديد تورا نفرين كرد



سر بشکند
دست بشکند
پا بشکند
دل نشکند



درياي غم ساحل ندارد...
نيش دوست ازنيش عقرب بدتر است...پس بزن عقرب كه نيشت بهتر است.

يا ضامن آهو
امان ازاين هياهو


در اين درگه که گه گه کًه کُه و کُه کًه شود ناگه
مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه


اي صوفي برو لقمه خود گاز بزن
کم پشت سر خلق خدا ساز بزن


بر در و ديوار قلبم نوشتم ورود ممنوع
عشق آمد و گفت من بیسوادم


احتیاط كن، التماس نکن!

حسنی به مكتب نميرفت باباش گذاشتش كمك شوفری


کسانيکه بد را پسنديده اند
ندانم ز خوبی چه بد ديده اند؟



گذشته تلخ
آينده نامعلوم


ولک قطار نديدی؟

الهي هر کی بخیله ، چشاش بابا قوری بشه
كچل بشه ، قوزی بشه ، خمارو وا فوری بشه


بالای در باك يک مينی بوس نوشته بود: بخور به حساب من!


بوق نزنيد راننده خواب است

اي كه از كوچه معشوقه ما مي گذری
بر حذر باش كه ما هم از كوچه معشوقه تو میگذريم


دست علي به همرات

دلم دادم بری باهاش حال كنی
نكه بری جيگركی بازكنی !!


بر دريچه قلبم نوشتم ورود عشق ممنوع
اما عشق دنده عقب وارد شد !


هلاكتم چلو كباب!

خوش وخرّم باشيد.حميدآنلاين...





:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 8 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: